Година Коду



Вітаємо перших учасників Години Коду, які виконали всі завдання і отримали результати. Чекаю всих бажаючих випробувати свої сили! Зареєструватись для участі ви зможете на сайті 

https://studio.code.org



9-13 грудня 2013 року проходить тиждень інформатики та його основний захід Година Коду. Його метою є ознайомлення з основами програмування для усіх учнів. Фахівці з Google, Microsoft, Facebook, Twitter підготували завдання на основі відомих ігор AngryBirds та Plants vs. Zombies. Учень бачить сформульоване ігрове завдання, лабіринт із героями гри та команди, які вони вміють виконувати. Потрібно правильно зібрати блоки у робочій області та запустити програму.



Кожен учень навчається (грає) в автономному режимі, вчитель лише контролює процес і допомагає та підказує у випадку тупиків. З кожним етапом завдання ускладнюються, і в межах 20 завдань, розрахованих приблизно на годину часу, учень знайомиться з з базовими конструкціями програмування: циклами на певну кількість повторів та умовними повторами, а також із розгалуженнями "якщо" та "якщо-то-інакше".
http://www.youtube.com/watch?v=FC5FbmsH4fw#t=10

Кожну із цих конструкцій пояснено у відео-ролику відомої особистості в галузі інформатики і не тільки: Біл Гейтс, Марк Цукенберг, Ештон Катчер, і навіть Барак Обама.

Розв'язавши останнє завдання, учні формують код, за яким робот зможе знайти дорогу через лінійний лабіринт чи тунель будь-якого розміру, чи це буде зомбі, птах, марсохід, чи навіть автомобіль на автоматичному керуванні без водія.

У межах цього заходу реалізовано цілий комплекс сучасних освітніх технологій:

Дистанційне навчання - учень навчається у будь-якому зручному місці, у зручний час, з бажаними перервами, з достатньою кількістю повторів навчального матеріалу тощо.

Обернене навчання - роль вчителя полягає не у викладанні нового матеріалу, а у супроводі учнів у процесі опанування, коментарях та корекції  навчального процесу.

Ігрофікація - навчальний процес побудовано у формі гри.

Значки - за успішне виконання завдань учень отримує не оцінки чи бали, а відзнаки, трофеї у формі значків. Якщо учень збере достатню кількість трофеїв, їх можна перевести у призи - сертифікати для Skype, Dropbox тощо.




Окрім цього лабіринту розроблено серію безмашинних завдань, а також міні-тренінги у різноманітних середовищах програмування.

Немає коментарів:

Дописати коментар